جشن ۵۰ سالگی خانه مد

0
185

جشن ۵۰ سالگی خانه مد

جشن ۵۰ سالگی خانه مد جشن ۵۰ سالگی خانه مدپست لس آنجلس دو تمبر با موضوع عشق را به مناسبت روز جشن ۵۰ سالگی خانه مد و ولنتاین معرفی کرد.  استفاده از  ذهن خلاق طراحان خانه های مد در طراحی تمبرهای قلبی شکل سنتی است دیرینه. این آیین در سال ٢٠٠٠  اغاز شد و در سال ١٩۶٨ طرحی از “سونیا ریکیل ”   از طراحان خانه مد با موضوع ولنتاین به چاپ رسید.
تمبر اول  یک قلب با نوارهای سیاه و سفید و نماد لب   با واژه saimer  به معنای عشق را به تصویر کشیده است، اطراف این تصویر قلبی شکل خطوط قرمز و سیاه  نقش بسته است. تمبر دوم سایه های قرمزی  از نیمرخ  یک زن و مرد  را در پس زمینه ایی سفید نشان میدهد.این تمبرها همچنین جشن ۵۰ سالگی خانه مد را گرامی می دارند. استفاده از نوارهای قرمز،سیاه ،سفید  و تصایر قلبی شکل عنصری برجسته در طراحی های “سونیا ریکیل ” محسوب میشود.

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
اشتراک‌گذاری
نوشته قبلیتمبرهای محیط زیست
نوشته بعدیتمبر اسطوره های استرالیایی
راضیه علیپور، دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات در دانشگاه تهران است. او از سال 92 به عنوان خبرنگار گروه اجتماعی در خبرگزاری ایسنا وارد دنیای مطبوعات شده و سپس به عنوان خبرنگار اقتصادی دو‌زبانه در پایگاه خبري اتاق بازرگاني ايران مشغول به کار شد. او همچنین در مجلاتي مانند "صدا" به سردبیری رضا قوچانی و آینده نگر قلم زده و در حال حاضر در بخش بین الملل ماهنامه دنیای تمبر مشغول به فعالیت است.