تمبرهای محیط زیست

0
255

تمبرهای محیط زیست

تمبرهای محیط زیست تمبرهای محیط زیستسری تمبرهای محیط زیست در گرینلند با دو تمبر جدید منتشر شد. سال گذشته پست گرینلند سری جدیدی از تمبرها با موضوع محیط زیست و اینکه چگونه تغییرات زیست محیطی بر گرینلند تاثیر می گذارد، منتشر کرد. این دو تمبر جدید توسط هنرمند Gukki Naka طراح خوش ذوق در زمینه موضوعات مربوط به محیط زیست ، برای نخستین بار طراحی شده است.
اگرچه تغییرات زیست محیطی سالهاست که با انتشار گازهای گلخانه ای مصنوعی مرتبط است، اما برای مقابله با آن اقدامات بسیار کمی انجام شده است. گرینلند در قطب شمال بسیار تحت تاثیر تغییرات اب و هوایی بوده و با بالا رفتن دمای کره زمین، زندگی ساکنان قطب شمال شدیدا متاثر از این تغییرات خواهد بود.

تمبرهای محیط زیست تمبرهای محیط زیست
نخستین تمبر با تصویر یک خرس قطبی در حال شنا نمایانگر اب شدن یخ های اقیانوس به عنوان عنصری مهم در زندگی خرسهای قطبی است و زمینه تاریک در طراحی تمبرها نشان از وضعیت وخیم شرایط محیطی و زیستگاه طبیعی این حیوانات دوست داشتنی است.طرح تمبر دوم از مجموعه تمبرهای محیط زیست “فاتامورگانا “نام گرفته است و به مساله آب شدن یخ های عظیم اشاره دارد. این تمبر یک کوه یخ را در رنگ های تیره و در لایه های مختلف نشان می دهد.
اب شدن کوه های یخی و به هم خوردن اکوسیستم سرزمین های قطبی هشداری است مهم برای آیندگان. تصویر کوه های یخی در اندازه کوچکتر در طراحی این تمبرها علامتی است برای این وضعیت خطرناک. طراحی این تمبرهای محیط زیست و بیان خردمندانه آن زمینه بیداری و توجه به مسایل زیست محیطی را فراهم می سازد، به مثابه جرقه ایی برای اندیشیدن .

تمبرهای محیط زیست تمبرهای محیط زیست

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر