سامانه الکترونیکی اشتراک تمبر

0
7871

سامانه الکترونیکی اشتراک تمبر

سامانه الکترونیکی اشتراک تمبر

با همکاری بخش خصوصی و شرکت ملی پست،سامانه الکترونیکی اشتراک تمبر راه‌اندازی شد.

 سامانه الکترونیکی اشتراک تمبرسامانه الکترونیکی اشتراک تمبر

اولین و تنها سامانه الکترونیکی اشتراک تمبر در ایران با حضور دکتر حمیدی معاون وزیر آموزش‌وپرورش ، مهندس مهری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمدرضا عرب صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه دنیای تمبر و مجری طرح ساماندهی مشترکان تمبر شرکت ملی پست به نشانی www.irantamr.com رونمایی شد. 

محمد رضا عرب در این مراسم  با اشاره به تلاش دست‌اندرکاران ماهنامه تخصصی و بین‌المللی دنیای تمبر برای طراحی و راه‌اندازی این سامانه،از لزوم همراهی با تکنولوژی روز و سهولت دسترسی علاقه‌مندان به تمبر و دیگر اقلام فیلاتلی سخن گفت.

 

وی افزود: سالانه بیش از ۵ هزار عنوان تمبر در دنیا منتشر می‌شود و جمع‌آوری تمبر علاوه بر جنبه سرگرمی برای اقشار مختلف، جنبه سرمایه‌گذاری و سودآوری مالی نیز برای علاقه‌مندان دارد  و ما سعی کرده‌ایم تا کاربران این سامانه را گام‌به‌گام در این راه یاری کنیم.

در این سامانه که شامل منوها، ابزار مختلف و قسمت‌های اخبار،مطالب آموزشی و پژوهشی، پیشخوان مشترکان تمبر، فروشگاه تمبر، اشتراک تمبر و درخواست تمبر شخصی است، کاربران به سهولت می‌توانند مراحل بررسی، انتخاب و خرید آنلاین تمبرهای روز را انجام دهند.

با امکانات ویژه این سامانه، مشترکین تمبر علاوه بر تضمین اصالت محصولات فیلاتلی و سرعت در ارسال بسته‌ها، از پشتیبانی آنلاین ٢۴ ساعته در تمامی روزهای هفته برخوردار خواهند بود.

در ضمن کلیه کاربران سامانه قادر خواهند بود تا در هرلحظه از تاریخ انتشار و عناوین تمبرهای جدید اطلاع پیداکرده و نسبت به سفارش تمبرهای دلخواه با انتخاب بسته‌های پیشنهاد مختلف و همچنین تمبر اختصاصی اقدام نمایند.

سامانه الکترونیکی اشتراک تمبر

علاوه بر این کلیه مشترکین با دریافت رمز ورود اختصاصی می‌توانند بدون نیاز به حضور و تماس تلفنی از زمان ارسال بسته‌ها، صورتحساب تمبرهای ارسالی و مانده‌حساب خود مطلع شده و بسته‌های خود را رهگیری  نموده و در آینده نزدیک به خریدوفروش آنلاین تمبر و سایر اقلام فیلاتلی بپردازند.

طراحان این سامانه با ایده حضور جهانی و تخصصی مجموعه‌داران تمبر ایرانی علاوه بر انتشار تازه‌ترین اخبار درباره تمبرهای چاپ‌شده در ایران و سایر کشورهای جهان، فضایی را برای دریافت مقالات آموزشی و امکان گفتگو با کارشناسان زبده فیلاتلی برای آشنایی هرچه بیشتر تمبر دوستان با این سفیر فرهنگی کوچک  در سایت قرار داده‌اند.همچنین کارگاه‌های آموزش تمبرشناسی با همکاری سه‌جانبه شرکت ملی پست ، دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات و ماهنامه دنیای تمبر برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر و دوزبانه فارسی و انگلیسی دریافت خواهند کرد.این سامانه به مدد متخصصان شناخته‌شده  تمبرشناسی علاوه بر آموزش گام‌به‌گام روش‌ها و ظرایف مجموعه‌داری، علاقه‌مندان تمبر ایرانی را با استاندارهای جهانی آشنا ساخته و باعث حضور درخشان آنها در مجامع و باشگاه‌های جهانی تمبر خواهند شد.

 

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر