سگ اشپیتز آلمانی

به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین المللی سگ

0
1924

سگ اشپیتز آلمانی

سگ اشپیتز آلمانی سگ اشپیتز آلمانیپست موناکو به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین المللی سگ در این کشور یک تمبر ویژه منتشر کرد. این رویداد توسط انجمن سگ موناکو به ریاست بارونس الیزابت آن (Baroness Elizabeth-Ann de Massy) و در تاریخ ۶مه ٢٠١٨برگزار می شود. این تمبر ویژه سگ اشپیتز آلمانی را به تصویر کشیده است؛ ژرمن اشپیتز (اشپیتز آلمانی) در انواع رنگ‌ها از جمله رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، قهوه‌ای نارنجی، طوسی، سفید و چند رنگ دیگر دیده می شود.گوش‌های این نژاد کوچک، مثلثی شکل و مقداری به هم نزدیک و برافراشته‌اند.  صورت این سگ   شبیه روباه بوده و با چشمانی سیاه و دوست داشتنی ،هوشیار و دیدبانی خوب والبته مشتاق  جلب توجه کردن و خشنود نمودن صاحب خود  است.

سگ اشپیتز آلمانی سگ اشپیتز آلمانیآنها خیلی خوب می‌پرند وعاشق ایستادن بر روی پاهای عقبی‌ خود هستند. از آنجا که ممکن است  این سگ ها هنگام شنیدن زنگ درب و یا ورود افراد ناشناس چندین بار پارس کنند بهتر است  برای انجام درست این کار به خوبی از سنین تولگی آموزش  ببینند. در صورت نبود اموزش صحیح این سگ در پذیرفتن صاحب خود دچار مشکل شده و فرایند اجتماعی شدن  به درستی صورت نگرفته و نسبت به سایر سگ ها تند خوتر خواهد شد. به نظرمی رسد که  سگ اشپیتز آلمانی از نژاد بزرگ Samoyd باشد. این نژاد بالای ۱۰۰ سال  دوست و همراهی ایده ال برای افرادی است که زمان کافی برای گذراندن  وقت یا این موجودات دوست داشتنی دارند.

سگ اشپیتز آلمانی سگ اشپیتز آلمانی

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
اشتراک‌گذاری
نوشته قبلیتمبر پرندگان شکاری
نوشته بعدیتمبرهای آفتابی
راضیه علیپور، دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات در دانشگاه تهران است. او از سال 92 به عنوان خبرنگار گروه اجتماعی در خبرگزاری ایسنا وارد دنیای مطبوعات شده و سپس به عنوان خبرنگار اقتصادی دو‌زبانه در پایگاه خبري اتاق بازرگاني ايران مشغول به کار شد. او همچنین در مجلاتي مانند "صدا" به سردبیری رضا قوچانی و آینده نگر قلم زده و در حال حاضر در بخش بین الملل ماهنامه دنیای تمبر مشغول به فعالیت است.