تمبر پرندگان شکاری

0
621

تمبر پرندگان شکاری

تمبر پرندگان شکاری تمبر پرندگان شکاریپست نروژ تمبر پرندگان شکاری  را با تصاویری  از سه گونه پرنده  منتشر کرد.
اولین تمبر پرندگان شکاری  جغد برفی “هدوینگ”  الهام گرفته از جغد  خیالی فیلم های هری پاتر را نشسته روی برف به تصویر کشیده است. در واقع جغد برفی بیشتر عمر خود را در شمال دور در اطراف دایره قطبی می گذراند.. این پرنده دوست داشتنی حیوانی نادر در نروژ است، اما گاهی اوقات در دورترین مناطق شمال این کشور نیز  دیده می شود.  این گونه جغدها اولین بار در سال ۱۷۵۸ توسط” کارل لینه “طبقه‌بندی شدند. این پرندگان  در آمریکای شمالی به جغد بزرگ سفید و جغد شمالی  نیز معروف و  پرنده محلی استان کبک   محسوب می شوند.

تمبر پرندگان شکاری تمبر پرندگان شکاریدومین تمبر پرندگان شکاری، جغد بزرگ خاکستری  یکی از بزرگترین جغدهای شناخته شده است. این گونه جانوری  با شنوایی فوق العاده، به راحتی می تواند از فاصله  بیش از صد متر صدای موشی را که زیر برف حرکت می کند، بشنود. این جغدها عموما در شمال یا نزدیک جنگل های کارج زندگی می کنند و بعضا در مناطقی مانند الاسکا و سیبری نیز دیده می شوند. با این حال می توان آن را در مناط شمالی نروژ نیز پیداکرد.

تمبر پرندگان شکاری تمبر پرندگان شکاریو نهایتا سومین تمبر پرندگان شکاری به شاهین تخصص دارد که شایع ترین صید در نروژ است. تخمین زده شده است که حدود پنج هزار و ۱۰۰۰۰ گونه شاهین در نروژ پرورش می یابند.

تمبر پرندگان شکاری تمبر پرندگان شکاری

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر