تمبر حیوانات خانگی منتشر شد

0
263

تمبر حیوانات خانگی منتشر شدتمبر حیوانات خانگی منتشر شددو تمبر حیوانات خانگی توسط پست ایسلند در تاریخ ۱۴ می ۲۰۱۷ منتشر شد.

حیوانات خانگی ایسلند در سری تمبر جدیدی که postphill قرار است در آینده نزدیک منتشر کند تصویر خواهد شد. این بار پست ایسلند دو تمبر دوست داشتنی از این مجموعه شامل یک بچه گربه و بزغاله را معرفی کرده است.

تمبر حیوانات خانگی منتشر شد

بزغاله ها

بهار بهترین زمان در حومه شهر و پارکها و باغ وحش هاست، زمانی که زندگی جدید با شادی و شلوغی فرا می رسد. بزغاله ها اغلبتمبر حیوانات خانگی منتشر شد نخستین حیواناتی هستند که به باغ وحش آورده می شوند؛ چرا که مورد علاقه کودکان و بازدیدکنندگان بزرگسال هستند. اولین مهاجران ایسلندی با خودشان بز به همراه آورند و بزهای ایسلندی در حال حاضر در لیست گونه های در معرض خطر هستند.

بچه گربه ها

وقتی بچه گربه ای به خانواده ملحق می شود لحظات هیجان انگیزی است و باید نکات بسیاری درباره چگونگی کمک به او برای سازگاری با خانه جدید دانست.

تمبر حیوانات خانگی منتشر شد

 

گربه ها حیوانات پاک و زبان آموزان سریعی هستند؛ برنامه غذایی بچه گربه ها از تغذیه مورد نیاز گربه های بزرگتر متفاوت است و مهم است که غذای درستی به آنها داده شود. کودکان عاشق بازی با بچه گربه ها هستند: ورزش برای بچه گربه های خوب است و بدن رو به رشد آنها را تقویت می کند، همچنین بازی یکی از بهترین راه های پیوند با یک حیوان خانگی است.  

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
اشتراک‌گذاری
نوشته قبلیتمبرهای یوهان کپلر
نوشته بعدیتمبرهای ایرانی سنگر و قلعه
راضیه علیپور، دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات در دانشگاه تهران است. او از سال 92 به عنوان خبرنگار گروه اجتماعی در خبرگزاری ایسنا وارد دنیای مطبوعات شده و سپس به عنوان خبرنگار اقتصادی دو‌زبانه در پایگاه خبري اتاق بازرگاني ايران مشغول به کار شد. او همچنین در مجلاتي مانند "صدا" به سردبیری رضا قوچانی و آینده نگر قلم زده و در حال حاضر در بخش بین الملل ماهنامه دنیای تمبر مشغول به فعالیت است.