جاذبه‌های رومانی روی یک تمبر

0
200

جاذبه‌های رومانی روی یک تمبر

جاذبه‌های رومانی روی یک تمبربه رومانی خوش آمدید!

یکی از زیباترین کشورهای اروپایی رومانی است و تجربه سفرهای منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد که منتظر کشف شدن هستند. رومانی کشوری غنی در تاریخ، هنر و زیبایی منظره است.

شرکت پست رومانی با انتشار تمبر «جهان در یک تمبر» از مخاطبان خود دعوت می‌کند که سفری خیالی به رومانی داشته باشند.

تمبر با ارزش ۲٫۵۰ لئو منظره‌ای از دلتای دانوب را نشان می‌دهد. این مکان در سال ۱۹۹۱ جزو میراث جهانی یونسکو گنجانده شد و حاوی یکی از بزرگ‌ترین تالاب‌های جهان با بیش از ۴۰۰ دریاچه، بلوط، تپه‌های شنی و … است.

جاذبه‌های رومانی روی یک تمبر

 

تمبر با ارزش ۲٫۷۰ لئو برج ساعت را نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین برج دفاعی است که تاکنون وجود داشته است.

جاذبه‌های رومانی روی یک تمبر

تمبر با ارزش ۳٫۵۰ لئو آبشار بیگار را که بخشی از یک منطقه محافظت شده است، نشان می‌دهد. زیبایی این منطقه توسط گوزن‌هایی که می‌توانند در مناطقی با جنگل‌های وسیع و غنی از منابع غذایی یافت شوند، دوچندان شده است.

جاذبه‌های رومانی روی یک تمبرهمچنین به ترتیب روی تمبرهای با ارزش ۴، ۴٫۵۰ و ۱۵ لئو یک صومعه قرون‌وسطی، ریل موکانیتا (Mocanita) و سرامیک‌های دست‌ساز دیده می‌شود.

 

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
اشتراک‌گذاری
نوشته قبلیتمبر سرطان سینه
نوشته بعدیآثار هنری موزه هلندی منتشر شد
راضیه علیپور، دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات در دانشگاه تهران است. او از سال 92 به عنوان خبرنگار گروه اجتماعی در خبرگزاری ایسنا وارد دنیای مطبوعات شده و سپس به عنوان خبرنگار اقتصادی دو‌زبانه در پایگاه خبري اتاق بازرگاني ايران مشغول به کار شد. او همچنین در مجلاتي مانند "صدا" به سردبیری رضا قوچانی و آینده نگر قلم زده و در حال حاضر در بخش بین الملل ماهنامه دنیای تمبر مشغول به فعالیت است.