تمبر عکاسان مشهور کانادایی منتشر شد

0
101

تمبر عکاسان مشهور کانادایی منتشر شد

تمبر عکاسان مشهور کانادایی منتشر شدپنج تمبر ویژه عکاسان مشهور کانادایی توسط پست کانادا منتشر شد. پست کانادا تمبر عکاسی کانادایی را منتشر کرد که روی آن تصویر پنج عکاس مشهور و کار آنها به عنوان یک مرور کلی از فرم هنری در ۱۵۰ سال گذشته نمایان شده است.

طراح Stéphane Huot گفته است: « کار در این مجموعه از ابتدا تا انتها لذتی واقعی و امتیازی فوق العاده بود. من هنرمندان و عکاسان بزرگ را که تاثیر واقعی بر تاریخ عکاسی کانادایی داشتند، کشف کردم . این قطعا یکی از دستاوردهای مهم مورد افتخار من است.»

Claire Beaugrand-Champagne نخستین عکاس مطبوعاتی کبک بود و برای عکس های مستندی که از مردم گرفته شناخته شده است.

تمبر دیگر تصویر Robert Bourdeau را نشان می دهد. بوردو به تولید تصاویری با دوربین های بزرگ مشهور بود. عکس های او در مجموعه های کانادا و ایالات متحده یافت می شود و کارش متمرکز بر آشکار کردن جزئیات سوژه ها از چشم اندازهای سنتی به معماری و زندگی روزمره است.

Gilbert Duclos عکاس مونترالی است که در طول کار حرفه ای خود، مجموعه های عکاسی اش بسیاری از شهرهای جهان غرب را به تصویر کشیده است. کار او در نشریات و نمایشگاه های متعدد برجسته شده است.

Samuel McLaughlin نخستین عکاس رسمی کانادا در سال ۱۸۶۱ شد. او اولین مجموعه عکاسی کانادا را منتشر کرد که مستندات قابل توجهی از چندین پروژه کار عمومی کانادایی مانند ساخت ساختمان های مجلس را شامل می شود.

William James Topley  عکاس پرتره رهبران سیاسی اولیه کانادا است. او هنر ابتدایی عکاسی را از مادرش به سرعت یاد گرفت و به مدت سه سال به استودیوی ویلیام نوتمن در مونترال ملحق شد.

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر