قدیمی‌ترین تجارت جهانی تمبر به فروش می‌رسد

0
288

قدیمی‌ترین تجارت جهانی تمبر به فروش می‌رسد

قدیمی‌ترین تجارت جهانی تمبر به فروش می‌رسداستنلی گیبونز (Stanley Gibbons) تجارت ۱۶۰ ساله تمبرهای نادر خود را برای فروش قرار داده است. این شرکت شرق و آسیا را به‌عنوان بازارهای جدید برای رشد بالقوه شناسایی کرده است، اما معتقد است که گسترش، نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری دارد.

شرکت گفته است گزینه‌های خود را به‌این‌ترتیب موردبررسی قرار می‌دهد که می‌تواند شامل فروش یک بخش یا کل کسب‌وکار باشد.

این شرکت توسط ادوارد استنلی گیبونز در سال ۱۳۵۶ تاسیس شد و طولانی‌ترین سوداگر تمبرهای نادر در جهان است. شرکت اولین مغازه خود را سال ۱۸۹۱ در لندن باز کرد، همچنین شعبه‌های  دیگر در هنگ کنگ و سنگاپور باز شدند. شرکت به فروش سکه و عتیقه  نیز مشغول است، اما بیشتر به دلیل کسب‌وکار تمبر شناخته شده است.

در ماه آوریل شرکت رکوردی برای تمبرهای هندی به دست آورد، یعنی زمانی که مجموعه‌ای از چهار عکس از پرتره گاندی باقیمت ۵۰۰ هزار پوند فروخته شد.

شرکت اعلام کرده که به‌تازگی تحت بازسازی عمده قرار گرفته و هزینه‌های خود را به بیش از ۱۰ میلیون پوند کاهش داده است. استنلی گینس درباره اکتشافات بازارهای جدید جهانی اظهار داشته است: گشایش این کسب‌وکار در درازمدت نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتری است و مدیران معتقدند احتمالا بهتر باشد چنین تجارتی به یک گروه بزرگ‌تر و در کنار یک سرمایه‌گذاری استراتژیک تحویل داده شود.

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر