جواهرات دست ساز روی تمبر نقش بست

0
181

جواهرات دست ساز روی تمبر نقش بست

جواهرات دست ساز روی تمبر نقش بستتمبر جواهرات دست‌ساز در تاریخ ۲ جولای ۲۰۱۷ توسط پست آلاند (Åland)منتشر شد.

با انتشار این تمبر پست آلاند جواهراتی را که از مواد بازیافتی ساخته می‌شود به صورت محلی ترویج می‌دهد. این تمبر در سری تمبرهای سپاک (Sepac) منتشرشده توسط ادارات پست کوچک اروپا درتم صنایع محلی ۲۰۱۷ است.

 گردنبندهای دست‌ساز روی تمبر از چرم‌های قدیمی و تکه‌های متالیک ساخته شده است. در قسمت پایین‌تر آن، یک جفت گوشواره ساخته شده از پر شترمرغ ظاهر شده است. جواهرات تحت عنوان اوکتوبر (Oktober) فروخته می‌شود و توسط آن کارلسون (Ann Karlsson) در کارگاه کوچکش ساخته می‌شود. او عمدتاً از مواد بازیافت شده برای تولید جواهرات استفاده می‌کند که بیشتر شامل چرم و همچنین نخ، تکه‌های شیشه یا گلوله‌های دورانداخته شده می‌شود.

«تهیه مواد روند پیچیده‌ای است. من دنبال پوشاک چرمی قدیمی در بازارها می‌گردم، اجزای آن‌ها را برش زده، آن‌ها را به نوارهای مناسب تقسیم کرده و با چسب به هم می‌چسبانم. همچنین کیفیت‌های مختلف چرم مناسب انواع مختلفی از محصولات است. مثلاً چرم باکیفیت ضخیم چکمه مناسب ساخت گردنبدهای نرم و دستبند نیست و چرم‌های نرم مناسب این محصولات هستند.»

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
اشتراک‌گذاری
نوشته قبلیتمبرهای بازرگانی ایران
نوشته بعدیتمبرهای آتش بازی در چین
راضیه علیپور، دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات در دانشگاه تهران است. او از سال 92 به عنوان خبرنگار گروه اجتماعی در خبرگزاری ایسنا وارد دنیای مطبوعات شده و سپس به عنوان خبرنگار اقتصادی دو‌زبانه در پایگاه خبري اتاق بازرگاني ايران مشغول به کار شد. او همچنین در مجلاتي مانند "صدا" به سردبیری رضا قوچانی و آینده نگر قلم زده و در حال حاضر در بخش بین الملل ماهنامه دنیای تمبر مشغول به فعالیت است.