تمبر یونیفورم ها منتشر شد

0
487

تمبر یونیفورم ها منتشر شد

تمبر یونیفورم ها منتشر شد

تمبر یونیفرم ها ۱۲ ژانویه توسط پست مالتا منتشر شد. این تمبرها تغییر سبک یونیفرم ها را با توجه به انطباق با روند مد و تحولات اجتماعی در طول سالیان مورد توجه قرار داده است.

یونیفورم ها به مرور زمان به تدریج کمتر رسمی و بیشتر کاربردی شدند و این امر نتیجه انقلاب اجتماعی ۱۹۶۰ بود، زمانی که جامعه بیشتر محافظه کار شد و از رسمی بودن کمتر استقبال کرد.  

 

تمبر ۲٫۰۰ پپی پوستیر (Peppi Pustier) را با یونیفورم اوایل ۱۹۰۰ نشان میدهد. این لباس از کت تک بند که به پاکتها با تاج برجسته ملکه ویکتوریا متصل است تشکیل شده و مرد پستچی با عدد روی یقه اش مشخص شده است. پستچی ها معمولا چکمه های تیره می پوشیدند؛همچنین یک کیف بژ انداخته و کلاه مخصوصی به سر می کردند که در آن زمان توسط پلیس ها نیز استفاده می شد.تمبر یونیفورم ها منتشر شد

 

روی تمبر ۱٫۰۰  پپی روی یک موتور سیکلت با ژاکت خاکستری تصویر شده است که نشان می دهد پستچی در سال ۱۹۸۰ پیراهن و کروات آبی روشن می پوشید.

در اوایل ۲۰۰۰ خدمات پستی اولین لوگو را با عنوان «مالتا پست» راه اندازی کرد. پستچی چنانچه در تمبر ۰٫۵۹ نشان داده شده است، یونیفرم زرد و آبی می پوشید که با برند شرکت یکسان بود. لباس رسمی دو تمبر اول شبیه است به لباس هایی که توسط اعضایی از قدرت در آن زمان پوشیده می شد که این امر نقش محوری خدمات پست را نشان می دهد. این نقش مربوط به زمانی است که ارتباطات تنها می توانست از طریق پست صورت گیرد.

امروزه خدمات پستی جای خود را با وسایل ارتباطی الکترونیک عوض کرده است، با این حال هنوز نقش آن در عصر اینترنت مرکزی باقی مانده است.

یونیفرم های امروزی چنانچه در تمبر آخر مشخص است، شامل شلوار و بولیز یقه دار طوسی می شود.

تمبر یونیفورم ها منتشر شد

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر