تمبر نقاشان کانادایی

0
302

تمبر نقاشان کانادایی

پست کانادا پنج تمبر مربوط به نقاشان کانادایی را منتشر کرد. روی این تمبرهای جدید تصویر پنج نقاش با استعداد کانادایی نشان داده شده که کارهای آنان روی جلد کتاب‌ها، پوسترها، مجلات، روزنامه‌ها و حتی تمبرهای پستی دیده می‌شود. آن‌ها برخی از موفق‌ترین و پرکارترین نقاشان کانادایی شامل: ویل دیویس (Will Davies)، بلر دراوسن (Blair Drawson)، جرارد دوبویز (Gérard DuBois)، جیمز هیل (James Hill) و آنیتا کونز (Anita Kunz) هستند. این تمبر جذاب توسط لارا مینجا طراحی شده است.

“ویل دیویس “در حال حاضر ۹۱ ساله است و دیگر نقاشی نمی‌کشد، اما هنوز هم مانند همیشه قوی و تیزبین است. دیویس روی بیش از ۵۰۰ جلد کتاب هارلیک نقاشی کشیده است که یکی از آن‌ها روی اولین تمبر نقاشان کانادایی دیده می‌شود.تمبر نقاشان کانادایی تمبر نقاشان کانادایی

دومین تمبر به “بلر دراوسن “اختصاص دارد، کسی که به عنوان نقاش پرفروش ترین مجله آمریکای شمالی شناخته می‌شود.

تمبر نقاشان کانادایی تمبر نقاشان کاناداییسومین تمبر نقاشان کانادایی از “جرارد دوبویز” یاد می‌کند، نقاشی با اثاری برجسته در بسیاری از روزنامه‌ها، کتاب‌ها و مجلات .
این نویسنده فرانسوی الاصل برای مشتریانی همچون نیویورک تایمز، مایکروسافت و نایک نقاشی می‌کند. تمبر سوم اثری از این هنرمند را نشان می‌دهد که سال ۲۰۱۵ در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شده است.

تمبر نقاشان کانادایی تمبر نقاشان کاناداییتمبر چهارم به جیمز هیل و نهایتا پنجمین تمبر نقاشان کانادایی به آنیتا کونز، نقاش مشهور و بین‌المللی که با سبک بی‌پروایش شناخته می شود ، اختصاص دارد. تمبر “بهترین دوستان “از نگرانی‌های شخصی آنیتا درباره تاثیر بشریت بر جهان طبیعی الهام گرفته است.

تمبر نقاشان کانادایی تمبر نقاشان کانادایی

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر