تمبر قلعه های بلانزونا منتشر شد

0
273

تمبر قلعه های بلانزونا منتشر شد

تمبر قلعه های بلانزونا منتشر شد

تمبر قلعه های بلانزونا در تاریخ ۹ می ۲۰۱۷ توسط پست سوئیس منتشر شد.

ساسو کاربرارو (Sasso Corbaro)، مونتبلو (Montebello) و کاسلگرند (Castelgrande) نام سه قلعه در بلانزونا هستند. آنها روی دو تمبر خاص تصویر شده اند. یکی از این تمبرها وارد رقابت بین المللی آنلاین پست اروپا می شد که این رقابت از ۹ می آغاز شده و تا ۳۱ آگوست ادامه خواهد داشت.تمبر قلعه های بلانزونا منتشر شد

قلعه های بلانزونا و دیوارهای مستحم آنها خود بخشی از میراث جهانی یونسکو را تشکیل می دهند و تاریخ آنها به دوره اشیایی از دوران سنگی باز می گردد. در قرون وسطی، آنها به منظور جلوگیری از دسترسی سوئیس به زمینهای سمت جنوب استفاده می شدند.

اما در ۱۵۰۳، بلانزونا تصمیم به صرف نظر از حکومت میلان گرفت و در عوض به کنفدراسیون سوئیس پیوست. در سال های بعد، قلعه نظامی علیه جنوب استفاده شد. Castelgrande که سمت راست تصویر شده است، قدیمی ترین قلعه بین این سه قلعه است و از سال ۱۵۰۶ به محل اقامت فرمانداران فدرال کانتون اوری تبدیل شد.

تمبر قلعه های بلانزونا منتشر شد

Montebello – تصویر وسطی است که اواخر قرن ۱۳ تنها به عنوان مهم ترین مسیر در سراسر رشته کوه های آلپ ساخته شد و خانه فرمانداران ایالت شویتز (Schwyz) بود.

قلعه Sasso Corbaro که سمت چپ تصویر نشان داده شده است، کوچکترین و جدیدترین قلعه بین این سه تصویر است، که البته از موقعیت بهتری برخوردار است.

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
اشتراک‌گذاری
نوشته قبلیتمبرهای ایرانی پروانه
نوشته بعدیتمبر ملکه منتشر شد
راضیه علیپور، دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات در دانشگاه تهران است. او از سال 92 به عنوان خبرنگار گروه اجتماعی در خبرگزاری ایسنا وارد دنیای مطبوعات شده و سپس به عنوان خبرنگار اقتصادی دو‌زبانه در پایگاه خبري اتاق بازرگاني ايران مشغول به کار شد. او همچنین در مجلاتي مانند "صدا" به سردبیری رضا قوچانی و آینده نگر قلم زده و در حال حاضر در بخش بین الملل ماهنامه دنیای تمبر مشغول به فعالیت است.