تمبر رابرت پانارا

0
138

تمبر رابرت پانارا

تمبر رابرت پانارارابرت پانارا (Robert Panara) اولین عضو هیات علمی در موسسه ملی فناوری برای ناشنوایان بود که هیچ محدودیتی برای یک فرد ناشنوا درباره کارهایی که می تواند انجام دهد، قائل نبود. او در طول ۴۰ سال تدریس خود، به نسلی از دانش آموزان با استفاده قدرتمند خود از زبان اشاره آمریکایی الهام بخشیده است. وی حدود ۲۰ سال در دانشگاه گالودت واشنگتن و در موسسه فنی ملی برای ناشنوایان تحصیل کرد و سال ۲۰۱۴ در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

برای احترام به دستاوردهای پانارا، در شانزدهمین سری تمبر آمریکایی از این معلم تاثیرگذار و پیشتاز در زمینه مطالعات ناشنوایان تقدیر شده و یازدهم آوریل از تمبر رونمایی شده است.

تمبر رابرت پانارامدیر هنری اتل کسلر (Ethel Kessler) تمبریرا برای این معلم طراحی کرده است که توسط مارک بنیامین، عکاس رسمی موسسه ملی فنی برای ناشنوایان گرفته شده است.

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
اشتراک‌گذاری
نوشته قبلیتمبرهای سال خروس
نوشته بعدیتمبر سبز شاداب منتشر می شود
راضیه علیپور، دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات در دانشگاه تهران است. او از سال 92 به عنوان خبرنگار گروه اجتماعی در خبرگزاری ایسنا وارد دنیای مطبوعات شده و سپس به عنوان خبرنگار اقتصادی دو‌زبانه در پایگاه خبري اتاق بازرگاني ايران مشغول به کار شد. او همچنین در مجلاتي مانند "صدا" به سردبیری رضا قوچانی و آینده نگر قلم زده و در حال حاضر در بخش بین الملل ماهنامه دنیای تمبر مشغول به فعالیت است.