تمبر جشن منتشر می شود

0
111

تمبر جشن منتشر می شود

تمبر جشن منتشر می شودتمبر جشن سری جدید تمبری است که سرویس پستی ایالات متحده برای لحظات خاص زندگی معرفی کرده است. این تمبر زیبای ظریف، می تواند برای دعوت تولد، عروسی، سالگرد و دیگر مراسم ها مورد استفاده قرار گیرد.

کلمه خوشه (corsage) فرانسوی است و در اصل به معنای سینه بند لباس است. زنان گل را به لباس خود می دوختند و این دسته گل های کوچک خوشه نامیده می شود. همچنین این دسته گل ها قرن ها پیش در طول دهه ۱۷۰۰ و ۱۸۰۰ میلادی برای مردان به عنوان مد روز استفاده می شد؛ اما به تدریج در مراسم های خاص و رسمی جای مورد استفاده قرار گرفت.

امروزه این خوشه های گل توسط مادران عروس و داماد در مراسم عروسی و یا روز مادر، تولدها، سالگرد ازدواج، عید پاک و دیگر مناسبت های خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

تمبر جشن منتشر می شود

 

این تمبر توسط اتل کسلر (Ethel Kessler) طراحی شده است. کلمه “دو اونس” روی این تمبر نشان دهنده ارزش استفاده از آن است؛ مانند دیگر تمبرهای سرویس پستی ایالات متحده، رقم نوشته شده روی تمبر همیشه معتبر است.تمبر جشن تاریخ دوم ماه مه منتشر خواهد شد.

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
اشتراک‌گذاری
نوشته قبلیتمبر توت فرنگی منتشر می شود
نوشته بعدیتمبرهای ایرانی با موضوع کشاورزی
راضیه علیپور، دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات در دانشگاه تهران است. او از سال 92 به عنوان خبرنگار گروه اجتماعی در خبرگزاری ایسنا وارد دنیای مطبوعات شده و سپس به عنوان خبرنگار اقتصادی دو‌زبانه در پایگاه خبري اتاق بازرگاني ايران مشغول به کار شد. او همچنین در مجلاتي مانند "صدا" به سردبیری رضا قوچانی و آینده نگر قلم زده و در حال حاضر در بخش بین الملل ماهنامه دنیای تمبر مشغول به فعالیت است.