تمبر توت فرنگی منتشر می شود

0
121

تمبر توت فرنگی منتشر می شود

تمبر توت فرنگی منتشر می شودتمبر توت فرنگی، سری جدید تمبرهایی است که سرویس پست ایالات متحده برای سال ۲۰۱۷ معرفی کرده است. این تمبر  تصویری آبرنگی از سه توت فرنگی قرمز رسیده که توسط برگها و سه توت فرنگی کوچکتر احاطه شده است را به تصویر کشیده است. یک گل کوچک سفید از گیاه توت فرنگی تصویر را کامل کرده است.تمبر توت فرنگی منتشر می شود

گونه های خاصی از توت فرنگی بومی هستند که در مناطق معتدل رشد می کنند، اما توت فرنگی های پرورش یافته که امروزه ما بیشتر آن را می شناسیم، به احتمال زیاد ترکیبی از دو گونه بومی آمریکایی هستند.

در اواسط سال ۱۸۰۰، توت فرنگی یک محصول کشاورزی موفق در ایالات متحده به شمار می آمد و امروزه این محصول در سرتاسر ایالات متحده پرورش می یابد، محصولی که در سال ۲۰۱۵منجر به کسب درآمد ۲٫۷۹ میلیارد پوندی در کالیفرنیا شد.

یک مدیر هنری به نام دری نویز (Derry Noyes) این تمبر را با تصویری که جان برگوین (John Burgoyne) گرفته، طراحی کرده است. تمبر توت فرنگی در تاریخ پنجم می ماه آینده منتشر خواهد شد.

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
اشتراک‌گذاری
نوشته قبلیتمبر سبز شاداب منتشر می شود
نوشته بعدیتمبر جشن منتشر می شود
راضیه علیپور، دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات در دانشگاه تهران است. او از سال 92 به عنوان خبرنگار گروه اجتماعی در خبرگزاری ایسنا وارد دنیای مطبوعات شده و سپس به عنوان خبرنگار اقتصادی دو‌زبانه در پایگاه خبري اتاق بازرگاني ايران مشغول به کار شد. او همچنین در مجلاتي مانند "صدا" به سردبیری رضا قوچانی و آینده نگر قلم زده و در حال حاضر در بخش بین الملل ماهنامه دنیای تمبر مشغول به فعالیت است.