تمبر بین المللی ماه در ایالات متحده

0
233

تمبر بین المللی ماه در ایالات متحده

تمبر بین المللی ماه در ایالات متحدهتمبر بین المللی ماه ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ توسط سرویس پست این کشور معرفی شد. این تمبر با قیمت ۱٫۱۵ دلار می تواند برای ارسال نامه یک اونسی به هر کشوری که سرویس پستی آن فرست کلاس است، مورد استفاده قرار گیرد. برای تشخیص این تمبر از دیگر تمبرهای برای همیشه (Forever stamps) شکل این تمبر بین المللی دایره بوده و روی آن کلمات “برای همیشه جهانی” حک شده است. تمبر بین المللی ماه در ایالات متحده

به عنوان تنها قمر طبیعی زمین، ماه به مدت طولانی تاثیر قابل توجهی بر انسان داشت. کشش گرانشی آن جزر و مد اقیانوس را  ایجاد می کند و روی حرکات سیاره ما تاثیر می گذارد. ماه و تاریخ های قمری منظم آن نیز به عنوان تأثیرات اجتماعی، معنوی، و اساطیری مهم در اقوام مختلف در طول تاریخ به کار رفته است.

ماه کامل شیفتگی برای بسیاری از فرهنگها را میسر کرده و موضوع برخی خرافات بوده است. با توجه به نظم ماه کامل که حدودا هر ۲۹٫۵ روز یک بار رخ می دهد، بسیاری از آنها حتی نام و شخصیت های فرهنگی مرتبط با زمینه دارند.

ماه کامل هنگامی که ماه کاملا در مقابل خورشید است و زمین بین این دو قرار می گیرد، رخ می دهد. از سیاره ما، سطح قابل رویت ماه کاملا روشن و بزرگتر از هر چیز دیگری در آسمان شب ظاهر می شود.تمبر بین المللی ماه در ایالات متحده

 

 

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
اشتراک‌گذاری
نوشته قبلیکارت مکاتبات پرسانا
نوشته بعدیمهر پستی عبدالحق
راضیه علیپور، دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات در دانشگاه تهران است. او از سال 92 به عنوان خبرنگار گروه اجتماعی در خبرگزاری ایسنا وارد دنیای مطبوعات شده و سپس به عنوان خبرنگار اقتصادی دو‌زبانه در پایگاه خبري اتاق بازرگاني ايران مشغول به کار شد. او همچنین در مجلاتي مانند "صدا" به سردبیری رضا قوچانی و آینده نگر قلم زده و در حال حاضر در بخش بین الملل ماهنامه دنیای تمبر مشغول به فعالیت است.