تمبر امپراتوری روسیه

حراج تمبر نایاب در جهان

0
447

تمبر امپراتوری روسیه

تمبر امپراتوری روسیه تمبر امپراتوری روسیهتمبر امپراتوری روسیه به قیمت ۵۲۰۰۰ دلار به فروش می رسد. تمبر امپراتوری روسیه در کراسنویارک به حراج گذاشته می شود و قیمت آن حدود ۵۲ هزار دلار تخمین زده شده است. این تمبر هم اکنون در کراسنویارک تحت کنترل و ایمنی بانک هاست. در حال حاضر تنها چند عکس از تمبر  به عموم مردم نشان داده شده و فروشنده آن وعده داده است که آیتم اصلی را به خریدار احتمالی آن نشان دهد.

تمبر امپراتوری روسیه تمبر امپراتوری روسیه
تمبر اپراتوری روسیه در سال ۱۹۱۴ منتشر شد. همانطور که فروشنده تمبر ادعا کرده است این تمبر در نمایشگاه منطقه ای به صورت قانونی از مالک آن خریداری شده است. همچنین این تمبر هیچ نمونه مشابهی در جهان نداشته و بسیار منحصر به فرد است. فروشنده تمبر امپراتوری روسیه تاکید کرده است که این تمبر نایاب پستی به قیمت ۳۰ درصد از ارزش تخمینی آن به فروش می رسد. در طول جنگ ایالتی سربازان ارزش محموله های خود را با تمبرهای مشابه تعیین می کردند. ویژگی جالب دیگری که این تمبر را متمایز می کند این است که ارزش تمبر ۵ و ۲۰ بر خلاف قوانین چاپی با یکدیگر ترکیب می شود.

تمبر امپراتوری روسیه تمبر امپراتوری روسیهنماینده فروش تمبر امپراتوری روسیه گفته است: «افرادی که علاقه مند به عتیقه فروشی و وسایل کمیاب هستند معاملات را در لندن، نیویورک و یا در مسکو انجام می دهند. بر این اساس  بر آنیم  تا نشان دهیم که برخی چیزهای واقعا ارزشمند می تواند در کراسنویارسک فروخته شود.»

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
اشتراک‌گذاری
نوشته قبلیتمبر نقره
نوشته بعدیولفگانگ آمادئوس موزارت
راضیه علیپور، دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات در دانشگاه تهران است. او از سال 92 به عنوان خبرنگار گروه اجتماعی در خبرگزاری ایسنا وارد دنیای مطبوعات شده و سپس به عنوان خبرنگار اقتصادی دو‌زبانه در پایگاه خبري اتاق بازرگاني ايران مشغول به کار شد. او همچنین در مجلاتي مانند "صدا" به سردبیری رضا قوچانی و آینده نگر قلم زده و در حال حاضر در بخش بین الملل ماهنامه دنیای تمبر مشغول به فعالیت است.