تمبر اختلال اوتیسم

0
86

تمبر اختلال اوتیسم 

تمبر اختلال اوتیسم

تنها به این دلیل که فردی از شما متفاوت است، این حق را به ما نمی‌دهد که آن‌ها را قضاوت کنیم. همه به روش‌های مختلفی متفاوتند و هیچ‌کس کامل نیست. پست کرواسی برای احترام به افراد مبتلا به اوتیسم، تمبر ویژه‌ای منتشر کرد.

اوتیسم یا خود درماندگی حالتی است که یک کودک یا بزرگسال دنیا را به روش که در مقایسه با دیگران متفاوت است، تجربه و درک می‌کند. از جمله ویژگی‌های فرد دچار اوتیسم می‌توان به ناتوانی در برقراری ارتباط با دیگران، تمایل به تکرار الگوهای رفتاری و مشکلات پردازش حسی اشاره کرد.

اوتیسم اختلال رشدی است که با رفتارهای ارتباطی، کلامی غیرطبیعی مشخص می‌شود. علائم این اختلال تا پیش از سه سالگی بروز می‌کند و علّت اصلی آن ناشناخته‌است. این اختلال در پسران شایع‌تر از دختران است. وضعیت اقتصادی، اجتماعی، سبک زندگی و سطح تحصیلات والدین نقشی در بروز اوتیسم ندارد. این اختلال بر رشد طبیعی مغز در حیطه تعاملات اجتماعی و مهارت‌های ارتباطی تأثیر می‌گذارد.

 

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
اشتراک‌گذاری
نوشته قبلیتمبر Portugal Rally
نوشته بعدیتمبر Postal Transport
راضیه علیپور، دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات در دانشگاه تهران است. او از سال 92 به عنوان خبرنگار گروه اجتماعی در خبرگزاری ایسنا وارد دنیای مطبوعات شده و سپس به عنوان خبرنگار اقتصادی دو‌زبانه در پایگاه خبري اتاق بازرگاني ايران مشغول به کار شد. او همچنین در مجلاتي مانند "صدا" به سردبیری رضا قوچانی و آینده نگر قلم زده و در حال حاضر در بخش بین الملل ماهنامه دنیای تمبر مشغول به فعالیت است.