تمبرهای طالع بینی و ستاره شناسی ایران

0
703

تمبرهای طالع بینی و ستاره شناسی ایران

تمبرهای طالع بینی و ستاره شناسی ایراندر زمان گذشته ستاره شناسی و طالع بینی شبیه به هم و یکی در نظر گرفته می شدند، اما در طول قرن ۱۸ تفکرات تغییر کرد و این دو به عنوان موضوعات مجزا به رسمیت شناخته شدند. نجوم، مطالعه اجرام و اشیای خارج از جو زمین اوایل بیشتر به عنوان علم در نظر گرفته می شد؛ در حالیکه طالع بینی که از موقعیت اشیایی مانند سیاره ها و ستارگان فراتر از زمین برای پیش بینی وقایع آینده و همچنین تولید روانی برای افراد متولد در طول ماه های خاصی از سال استفاده می کرد، به اندازه کافی شواهد نداشت که ثابت کند طالع بینی نیز موضوعی علمی است.

تمبرهای طالع بینی و ستاره شناسی ایرانمطالعه ستارگان و دیگر اجرام سیاره ای در حال حرکت رو به جلو بوده و فناوری های آن توسعه یافته است و امروزه از ماهواره ها برای کشف فضاهای بیشتر استفاده می شود. انسان نیز همواره به اکتشافات خود در زمینه اشیا فراتر از منظومه شمسی ادامه می دهد.

تمبرهای طالع بینی و ستاره شناسی ایران

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
اشتراک‌گذاری
نوشته قبلیتمبر گل های باغ
نوشته بعدیکارت مکاتبات پرسانا
راضیه علیپور، دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات در دانشگاه تهران است. او از سال 92 به عنوان خبرنگار گروه اجتماعی در خبرگزاری ایسنا وارد دنیای مطبوعات شده و سپس به عنوان خبرنگار اقتصادی دو‌زبانه در پایگاه خبري اتاق بازرگاني ايران مشغول به کار شد. او همچنین در مجلاتي مانند "صدا" به سردبیری رضا قوچانی و آینده نگر قلم زده و در حال حاضر در بخش بین الملل ماهنامه دنیای تمبر مشغول به فعالیت است.