تمبرهای انیمیشن سه بعدی

0
424

تمبرهای انیمیشن سه بعدی

تمبرهای انیمیشن سه بعدی

در اصطلاح هنر حرکت بخشیدن به اشیای بی جان را انیمیشن (Animation) می‌‌گویند. واژه انیمیشن مشتق شده از واژه لاتین «انیما» (anima) به معنی «نفس زندگی» است. انیمیشن نوعی انگیزش هنری به حساب می‌‌‌آید که خیلی پیش از صنعت فیلم شکل گرفته است. در واقع قدیمی‌ترین نمونه‌های تلاش برای به دست آوردن توهم حرکت در طراحی را می‌توان در نقاشی‌های دوران نوسنگی غارها پیدا کرد، در جایی که حیوانات با چندین شکل با پاهای روی هم افتاده مجسم شده‌اند، که آشکارا کوششی برای رساندن احساس حرکت است. شخص خاصی به عنوان مخترع هنر انیمیشن وجود ندارد، چرا که افراد بسیاری پروژه‌های متعددی را که می‌توان به عنوان گونه‌های مختلف پویانمایی مطرح کرد، تماما در زمان‌های یکسانی انجام می‌دادند. ولی اولین فیلم انیمیشن توسط «چارلز امیل ریناد» اختراع شد و او خود مخترع دستگاه (Praxinoscope )، (یک نوع سیستم انیمیشن که حلقه‌هایی از ۱۲ تصویر را به کار می‌‌‌برد) در روز ۲۸ اکتبر ۱۸۹۲ در «موزه گره ون» پاریس، انیمیشن‌های با حلقه‌های ۵۰۰ فریمی تصویری را نمایش داد.

تمبرهای انیمیشن سه بعدی

انیمیشن ها کاربرد های گوناگونی دارند، از قبیل: تیزر های تبلیغاتی، برنامه های علمی آموزشی، جلوه های ویژه یا انیمیشن ترکیب شده با فیلم، ساخت انیمیشن برای سرگرمی کودکا نو نوجوانان، ساخت محیط های شبیه سازی شده ، ساخت بازی های کامپیوتری و…

تمبرهای انیمیشن سه بعدیامروزه نیز که صنعت انیمیشن به حد اعلایی از رشد و بالندگی رسیده و برای کودکان  و  بزرگسالان بسیار جذاب و گاه آموزنده است و از تکنیک های گوناگونی هم در ساخت آنها استفاده می شود. یکی از جدیدترین تکنیک ها در این مورد ساخت انیمیشن های سه بعدی است که با ساخت فیلم کارتونی ” داستان اسباب بازیهای ۱ ” افراد بسیاری را به خود جذب کرد و حتی شرکت های سنتی ساخت انیمیشن کمانند ” دیزنی” را نیز ناچار به پیروری از تکتولوژی روز نمود.

تمبرهای انیمیشن سه بعدیتمبرهای انیمیشن سه بعدیتعدادی از جذاب ترین تمبرهای منتشر شده برای انیمیشن های پر طرفدار و محبوب  سه بعدی را در این صفحه می بینید:

تمبرهای انیمیشن سه بعدی

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر