انیمیشن شاهزاده ربوده‌شده

0
6081

انیمیشن شاهزاده ربوده‌شده

انیمیشن شاهزاده ربوده‌شده انیمیشن شاهزاده ربوده‌شدهپست اوکراین دو تمبر کارتونی انیمیشن شاهزاده ربوده‌شده را منتشر کرد. انتشار دو تمبر انیمیشن شاهزاده ربوده‌شده توسط پست اکراین شور و هیجان زیادی برای دنیای تمبر به ارمغان آورد.این تمبرها با همکاری Animagrad منتشر می‌شود. انیمیشن شاهزاده ربوده‌شده برای نخستین بار در تاریخ ٧مارس ٢٠١٨در اوکراین پخش شد. بلافاصله پس از آن، این انیمیشن در بیش از ٣٠ کشور از جمله چین، کره جنوبی، ویتنام، لهستان، بلغارستان و دیگر نقاط جهان به نمایش درآمد.

انیمیشن شاهزاده ربوده‌شده انیمیشن شاهزاده ربوده‌شدهکارتون و انیمیشن سن و سال نمی‌شناسد و همه آن را دوست دارند. افراد در همه سنین پای کارتون‌ها می‌نشینند. گاهی اوقات پدر و مادرها از بچه‌ها پیگیرتر هستند و انیمیشن‌ها را دنبال می‌کنند. به همین دلیل، کمپانی‌های بزرگ و مطرح دنیا همواره تلاش کرده‌اند کارتون‌هایی جذاب و زیبا بسازند.
در این زمینه شرکت‌های مطرح زیادی وجود دارند، اما به جرات می‌توان گفت که شاخص‌ترین آن‌ها والت دیزنی است. این کمپانی تاکنون با ساخت کارتون‌های جذاب و به یادماندنی خاطرات دوران کودکی ما را رقم زده است. از جمله شاخص‌ترین آن می‌توان به «سیندرلا»، «سفیدبرفی»، «زیبای خفته» و «دیو و دلبر» اشاره نمود. این انیمیشن های جذاب با روایتهای متفاوت ماجراهایی عجیب و گاها توأم با خشونت را روایت می کنند، ماجراهایی که تنها در دنیال خیال و دنیای جذاب انیمیشن جان می گیرند.

انیمیشن شاهزاده ربوده‌شده انیمیشن شاهزاده ربوده‌شدهانیمیشن شاهزاده ربوده‌شده اولین فیلم انیمیشن اوکراین در راستای گسترش جهانی خط تولید استودیوی “انیمارگراد “بود. این فیلم با موضوع عاشقانه ،در عصر شوالیه‌های شجاع اتفاق افتاده است. شخصیت‌های اصلی فیلم رولان (یک هنرمند سرگردان که رویای شوالیه شدن را می‌بیند) و میلا (دختر یک شوالیه که رولان عاشق او می‌شود) هستند، اما شادی آن‌ها زیاد دوام نمی‌آورد.

ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر
ورود به تلگرام ایران تمبر